adhd: nu gratis af te halen.

Gratis af te halen: goed onderhouden ADHD.
Wegens een teveel aan bijwerkingen en de wens om eens iets nieuws uit te proberen, heb ik besloten afstand te doen van mijn geliefde ADHD.

Heb je altijd al de gangmaker op een feestje willen zijn maar lukt je dit niet omdat je te verlegen bent of heb je altijd al graag in de spotlights willen staan maar lukt je dit niet omdat je niet ad-rem genoeg bent?
Mijn goed onderhouden ADHD maakt voor jou het verschil! Dankzij ADHD zullen gesprekken niet meer stil vallen, zal je niet meer ongezien of ongehoord blijven en zal je nooit meer als saai of rustig worden gezien.
Dankzij mijn ADHD heb je de mogelijkheid om out of the box te denken, krijg je de kans om aan 100 dingen tegelijk te beginnen en leer je in no time zeer creatief boekhouden.

Het is echt een aanrader. De bijwerkingen van ADHD als voortdurende onrust, snel afgeleid zijn, hoge spierspanning in nek en schouders, emotionele schommelingen, niet kunnen ontspannen, kaakklemmen, slecht slapen, ontvloeiend spreken bij spanningen, niet goed kunnen omgaan met stressvolle situaties e.d. vallen natuurlijk in het niet bij al die pluspunten en zijn daarbij soms ook best heel redelijk te verhelpen d.m.v. methylfenidaat. Deze op cocaïne lijkende stof zorgt ervoor dat je soms wat rustiger wordt op de momenten dat het nodig is, het is echt goed spul, je valt er zelfs van af zonder dat je ervoor hoeft te sporten!
De prikkelbaarheid en geïrriteerdheid bij uitwerking is goed te verhelpen door tijdig de nieuwe dosis in te nemen.
Het is gelukkig nog altijd niet echt goed bewezen wat het effect van methylfenidaat op de lange termijn is, dus tot die tijd hoef je je ook geen zorgen te maken over het gebruik ervan, dat doen de psychiaters en psychologen immers ook niet.

Ben je geïnteresseerd in mijn ADHD en zou je deze graag van me over willen nemen?
Laat het me weten en we maken zo snel mogelijk een afspraak!

mvg,
Martha

19 gedachtes over “adhd: nu gratis af te halen.

  1. Als persoon die graag een feestje misloopt voel ik me wel aangesproken. Jammer van al die bijwerkingen. Zou je het weleens een tijdje zonder ADHD willen doen, of geef je het voor altijd weg?

    Geliked door 1 persoon

  2. Alleen verkopen via internet, dan zit er een 14 daagse periode aan vast waarin de klant, onser bepaalde voorwaarden, nog de koop mag retourneren. Denk dat die twee weken te lang zijn en dat het weer retour komt 😂
    Plus, ergens zou ik het ook wel missen, de kracht en het doorzettingsvermogen wat ik mede erdoor krijg/heb. Zou jij er niets van missen dan? 😁

    Geliked door 1 persoon

  3. Mwah Kaya, mochten alle bijwerkingen nu echt niet kunnen opwegen tegen de pluspunten (wat ik me eerlijk gezegd niet kan voorstellen natuurlijk) dan valt er over te spreken om het binnen twee weken proeftijd retour te zenden.

    Geliked door 1 persoon

  4. Ja je hebt gelijk wallflower twee weken is misschien erg lang om uit te proberen te grote kans dat het weer terug komt. En misschien zou ik ook wel wat dingen missen. Ik weet niet zeker of mijn enorme veel te enthousiaste en spontane karakter deels door mijn overvloed aan adhd komt? :p dat zou ik misschien toch niet kwijt willen 🙂

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie