iets met zombies en adhd

002a46a8e136561f3283df537238551aMartha dat is leuk ga mee
Nee beter van niet
Jawel met jou erbij is het leuker
Uh nee toch echt beter van niet
Kom 1 keer is echt leuk, asjeblieft, is echt niet zo eng hoor!

Gisteren had de scouting (ik wist niet eens dat zoiets als de scouting nog bestond joh) een horror tocht uitgezet en iedereen die mee wilde doen mocht daar gratis aan deelnemen. In groepjes van maximaal 10 mensen wandelden we ’s avonds laat “vrijwillig” door het bos waar her en der zombies in de bosjes lagen verstopt: klaar om op je te springen als je langsliep. Met kettingzagen, varkenshoofden en afgehakte armen renden ze met schreeuwende zombie geluiden op je af.

Leuk, echt iets voor mij.

Terwijl vriendlief rustig doorwandelde en vriendin K steeds harder begon te lachen, gilde-schreeuwde-fladderde-en-stuiterde ik in paniek in het rond.
Anderhalf uur lang verkeerde ik in de hoogste staat van paraatheid: mijn hart ging tekeer, mijn hoofd sloeg op hol, mijn hyperactiviteit steeg naar een hoogtepunt en ik dacht werkelijk waar over geen enkele handeling meer na, als een kip zonder kop rende ik van links naar rechts en iedereen schrok meer van mijn gefladder, gespring en gekrijs dan van de zombies.

Het was echt leuk, volgend jaar weer he Martha! Je moet echt weer meegaan, met jou erbij is het echt leuker!

14 gedachtes over “iets met zombies en adhd

  1. hahaha Onze Martha in zombie en dan was ze nog niet gevraagd. Volgend jaar kan je misschien je mee kandidaat stellen om zombie te spelen. Dan met je niet van her naar der springen en kan je rustig afwachten tot je prooi voorbij komt.

    Hoop dat je toch lekker geslapen hebt?

    Aum Shanthi

    Liked by 1 persoon

  2. Hahaha en ik maar rondkijken in het bos waar een niet stil zittende Martha me voor gek zou kunnen houden. Maar ze verraad haar plaats door haar zelf te zijn. Martha in wonderland. 😉

    Aum Shanthi

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

