de-adhd-vrouw-fair-2016-in-Rosmalen

Ik heb kaartjes voor de-adhd-vrouw-fair-2016-in-Rosmalen gekocht!! Hoera!! Aangezien er “maar”  250 plaatsen zijn raakte ik na de eerste verkoopdag al in de stress omdat ik bang was dat er dadelijk geen plaatsen meer zouden zijn. (want ja er wonen toch wel echt meer dan 15 miljoen mensen in Nederland die natuurlijk al-le-maal naar de adhd fair toe willen)
Gelukkig bleken er een dag na de start van de verkoop toch nog kaarten te zijn en is het nu officieel dat ik er bij zal zijn.

van 9:30 tot 18:00 staat alles in het teken van adhd. Verdeeld over de dag zijn er verschillende workshops en lezingen over mindfullness, yoga, bioritmes (wat dat ook moge zijn), eetproblemen, slaapproblemen, hypnotherapie (hypnowatte?) en nog veel meer!
Naast al die lezingen en workshops is er ook nog een infomarkt waar ze geld proberen te verdienen met de stoornis van een ander, maar ach, ik moet het ze nageven, het is wel een goede doelgroep om je spullen aan te verkopen. Ik zal vast niet de enige zijn die net iets te gemakkelijk net iets meer geld uitgeeft aan dingen die toch eigenlijk ook niet heel erg nodig bleken te zijn.

Ik kan helemaal niet zo goed tegen zo’n grote drukte want daar word ik een beetje druk en wiebelig van, van lang zitten word ik ook wat onrustig en van workshops met andere mensen word ik meestal ook wel wat enthousiast, dus in hoeverre dit alles echt een goed idee is moet nog blijken maar de zin erin is er in ieder geval wel al!

25 juni, hoera! Zijn er meer mensen die ernaartoe gaan?

*Voor degene die het net als mij niet wisten en van plan zijn te gaan googlen: Rosmalen ligt in Noord Brabant.

9 gedachtes over “de-adhd-vrouw-fair-2016-in-Rosmalen

  1. Lijkt me geniaal. Want als je daar in de stress schiet, word je in ieder geval omringd door zo’n 150 mensen (want er gaat vast ook aanhang mee) met ook adhd. Één en al herkenbare gezelligheid dus.

    Liked by 1 persoon

  2. o ja natuurlijk, jij bent echt slim! Het zijn natuurlijk geen 250 adhd’ers!!! Ik ga ook samen met iemand zonder adhd, boh!! Zover was ik zelf nog niet! Wat een feest wat een feest! Ben echt super benieuwd wie nog maar naar de adhd fair zullen gaan en hoe het er allemaal uit gaat zien daar, maar je hebt gelijk, mocht ik in de stress schieten, dan ben ik vast niet de enige!

    Like

  3. Ja he, mij ook! Zijn wel echt hele interessante onderwerpen en 3 lezingen die volgens mij ook wetenschappelijk onderbouwd zijn en het is ook echt niet te duur betaald voor een hele dag!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

