participatie en meedenken is helemaal 2016!

Participatie en meedenken is helemaal in, ook online. Ik weet dat want ik lees verschillende blogs en ik heb dat gezien. De blogs waar ik het over heb hebben (voor nu nog even) misschien wel iets meer volgers dan dat ik heb, maar toch heb ik besloten dat ik het een super gaaf idee vind om jullie ideeën en aanvullingen mee te nemen in mijn blog want wat een fantastische aanvulling zou dat zijn!

Wauw Martha! Wat een goed idee! Dat vind ik echt leuk!
Oh wat fijn om te horen dat je dat een goed idee vind, dankjewel!

9a792e13f8d5a9c5cee59c340b0aa579Wat zijn dingen die jullie graag zouden willen terugzien of zouden willen lezen op mijn blog? Ik zal geen blogs gaan schrijven over mijn groene vingers of over mijn liefde voor het boeddhisme want het onderwerp van mijn blog is adhd-en-ik en ik-en-adhd. Ik verklap alvast dat zolang ik nog niet adhd-vrij ben, dit ook het onderwerp van mijn blog zal blijven, maar ik sta helemaal open voor jullie nieuwe, goede ideeën en aanvullingen!!

Hopelijk vinden jullie dit net zo’n goed en leuk idee als ik! Ik wil nu alvast iedereen bedanken voor het meedenken!

Je kan reageren in een comment hier beneden, maar je mag me natuurlijk ook een mailtje sturen! (marthainwonderland1990@gmail.com)

6 gedachtes over “participatie en meedenken is helemaal 2016!

  1. Oh ik heb wel 100.000 ideeën!
    * Je beschrijft nu vaak situaties, en hoe je daar met adhd mee om gaat en wat je meemaakt met je adhd. Ik zou het leuk vinden een blog te lezen waarin je uitlegt hoe het voelt om dit te hebben. Ben je er boos om, ben je soms verdrietig? En waarom dan?
    * ik weet niet of je de blog warhoofdje.nl kent, maar ik zou jullie graag iets samen zien doen.
    * Meer foto’s! Van je huis, je paard, je eenhoorn, de regenbogen die je eenhoorn kotst.
    * Een weekoverzicht, gewoon een keertje voor de leuk.
    * uhm.. andere ideeën schieten me vast nog te binnen! Dan meld ik die nog!

    Liked by 2 people

  2. Denken pffff mijn hersenen laten werken nee hoor dat gaat niet 🙂

    Denk dat er ideeën genoeg zullen komen om over te schrijven.
    Alleen blijf over ADHD schrijven, dat toch hier het belangrijkste is.

    Aum Shanthi

    Liked by 1 persoon

  3. Wauw, geweldig! Dankjewel voor je ideeën Sas! Ik ga ermee aan de slag! warhoofdje.nl? Mmm…. ken ik niet, is dat een leuke blog?? We gaan er met elkaar over mailen, goed? 😀

    Liked by 1 persoon

  4. Warhoofdje heeft leuke ideeën. Ik sluit me er bij aan. Zeker die eekhoorn met die regenboog kots hah, vermakelijk.
    Maar inderdaad, je schrijft over de dagelijkse ADHD dingen die je tegenkomt, sommige heel herkenbaar. En ook ik ben benieuwd naar een uitleg over hoe je je erbij/erdoor voelt. Ook omdat ik mijn ADHD anders meemaak door de combinatie met AS ben ik wel benieuwd.
    Succes 🍀

    Like

Geef een reactie

