adhd medicatie: methylfenidaat 2

Ik kan ineens de belangrijke gesprekken voeren die ik voorheen nooit echt goed heb kunnen voeren. Mijn hoofd liep over met woorden en ik kon er geen mooie zinnen meer mee maken en dan daarnaast die lichamelijke onrust! Gek werd ik ervan!

En dan is daar ineens dat pilletje en dat maakt het dan weer wat gemakkelijker en d36945d908d7141bdf874e1c07002da7de gesprekken verlopen ineens een stuk beter en ik krijg ineens complimentjes over dat ik zo’n vooruitgang heb laten zien….. Maar dan is daar in de avond weer de rebound en de hoofdpijn en de moe en futloosheid en dan is daar ergens diep van binnen ook nog het gevoel dat ik het niet op eigen kracht aan het doen ben en het schuldgevoel dat ik heb als mensen me complimenteren want ze hebben zo geen idee.. maar dat schuldgevoel slaat dan eigenlijk weer helemaal nergens op, maar toch!

Medicatie maakt me een betere pedagoog, maar het maakt me geen beter mens en dus ben ik aan het denken om er tegen alle adviezen in er toch maar weer mee te stoppen.

3 gedachtes over “adhd medicatie: methylfenidaat 2

Geef een reactie

