Afstuderen met adhd

26df25da72df49436028760752ebfdb1Ik ben een beetje bang om af te studeren. Deels omdat ik van mijn studententijd houd, deels omdat ik het moeilijk vind om dingen los te laten en deels omdat ik mezelf dan in het diepe moet gooien en geen idee meer heb hoe mijn vertrouwde wereld eruit gaat zien. Ik moet me gaan mengen in de grotemensenwereld terwijl ik het idee heb dat ik daar nog helemaal niet klaar voor ben.. Hoe moet dat dadelijk als ik ga solliciteren en mezelf min of meer moet gaan promoten terwijl ik door mijn zenuwen  en mijn adhd niet veel verder kom dan het uitspreken van mijn naam en hoe moet dat dadelijk als ik enkel aangewezen ben op mezelf zonder de wijze raad en al het begrip van mijn lieve docenten? Waarschijnlijk nog twee weken en dan is het zover, dan zal ik het zelf moeten doen ook al heb ik nog niet het idee dat ik dat aankan, het zal toch moeten. Stapje voor stapje komt de grote dag steeds dichterbij.

How long is forever? Asked Alice. Sometimes just one second answered the white rabbit.

Een gedachte over “Afstuderen met adhd

Geef een reactie

